Имате нужда от съвет? Пишете ни: info@recentia.bg
Бърза доставка, експресна поддръжка по имейл. Горещо препоръчвам магазина и очаквам с нетърпение следващи поръчки.
Goto G.
Пазарувайте сега

Правила и условия

Бизнес правила и условия на Bombex Company s.r.o. за продажба на стоки чрез онлайн магазина, намиращ се на уебсайта recentia.bg.

Адресът за изпращане на пратки и кореспонденция е Rybářská 614, 753 61 Hranice 4-Drahotuše

  1. Уводни разпоредби

  • Настоящите правила и условия (наричани по-долу „ Правила и условия “) на Bombex Company s.r.o. (наричани по-долу „ Продавач “) се регулират в съответствие с разпоредбите на § 1751, параграф 1 от Закон № 89/2012 Coll., от Гражданския кодекс (наричан по-долу „ Граждански кодекс “) взаимни права и задължения на договарящите страни, произтичащи във връзка със или въз основа на сключения договор за покупка (наричан по-долу „ договор за покупка “) между продавача от една страна и купувача (наричан по-долу „ купувач “) от друга чрез онлайн магазина на продавача. Онлайн магазинът се управлява от продавача на уебсайта, намиращ се на интернет адрес recentia.bg(наричан по-долу „ уебсайт “), чрез интерфейса на уебсайта (наричан по-долу „ уеб интерфейс на магазина “).
  • Общите условия са неразделна част от договора за покупка. Договорът за покупка и условията са съставени на чешки език.
  • Разпоредби, които се отклоняват от правилата и условията, могат да бъдат договорени в договора за покупка. Отклоняващите се разпоредби в договора за покупка имат предимство пред разпоредбите на общите условия.
  • Текстът на общите условия може да бъде променян или допълван от продавача. Тази разпоредба не засяга правата и задълженията, възникващи през периода на валидност на предишната версия на общите условия.
  1. Някои определения

  • Съгласно общите условия купувач е физическо лице в качеството на потребител или физическо лице или юридическо лице, извършващо стопанска дейност.
  • Потребител е всяко лице, което извън предмета на своята стопанска дейност или извън рамките на самостоятелното упражняване на професията си сключва договор с продавача или постъпва по друг начин с него.
  • Цената е финансовата сума, която ще бъде платена от купувача за стоката.
  • Цената за доставка е финансовата сума, която купувачът ще заплати за доставката на стоката, включително цената за нейната опаковка.
  • Общата цена е сумата от цената на стоките и цената за доставка.
  • ДДС е данък върху добавената стойност според действащите законови разпоредби.
  • Фактурата е данъчен документ, издаден съгласно действащия закон за ДДС върху общата цена.
  • Поръчката е неотменимо предложение на купувача за сключване на договор за покупка на стоки с продавача.
  • Стока е всичко, което може да бъде закупено в електронния магазин.
  1. Сключване на договора за покупка

  • Цялото представяне на стоки, поместено в уеб интерфейса на магазина, е с информативен характер и продавачът не е задължен да сключва договор за покупко-продажба на тези стоки. Разпоредбите на раздел 1732, параграф 2 от Гражданския кодекс не се прилагат.
  • Купувачът поръчва стоките от разстояние през интернет електронния магазин с домейн recentia.bg.
  • Договорите за покупка могат да се сключват само на чешки език.
  • Уеб интерфейсът на онлайн магазина съдържа информация за стоките, включително цените на отделните стоки. Цените на стоките са посочени с включен данък върху добавената стойност и всички свързани такси. Цените на стоките остават валидни, докато са показани в уеб интерфейса на магазина. Тази разпоредба не ограничава възможността на продавача да сключи договор за покупко-продажба при индивидуално договорени условия с купувача.
  • Уеб интерфейсът на магазина съдържа и информация за разходите, свързани с опаковането и доставката на стоките. Информацията за разходите, свързани с опаковането и доставката на стоките, посочени в уеб интерфейса на магазина, е валидна само в случаите, когато стоките се доставят на територията на Република Чехия.
  • За да поръча стоки, купувачът попълва формата за поръчка в уеб интерфейса на магазина. По-специално във формуляра за поръчка трябва да бъде предоставена следната информация:
  1. информация за поръчаните стоки (поръчаните стоки се „поставят“ от купувача в електронната пазарска кошница на уеб интерфейса на магазина),
  2. информация за покупната цена и начина на плащане на покупната цена на стоките, информация за необходимия начин на доставка на поръчаните стоки и информация за разходите, свързани с доставката на стоките
  3. идентификация и данни за контакт на купувача, използвани за да могат на продавача да доставят стоките, по-специално име, фамилия, адрес за доставка, телефон, имейл адрес
  4. в случай на договор, въз основа на който продавачът ще изпраща стоките на купувача редовно и многократно, също информация за това колко време ще бъдат доставени стоките (наричани по-нататък общо „поръчката“).
  • Преди да изпрати поръчката на продавача, купувачът има право да провери и промени данните, въведени от купувача в поръчката, като вземе предвид и способността на купувача да открива и коригира грешки, възникнали при въвеждане на данни в поръчката. Купувачът изпраща поръчката на продавача, като натисне бутона „Поръчката се обвързва за плащане“. След направена поръчка информацията, посочена в поръчката, се счита за вярна от продавача.
  • Изпращането/подаването на поръчка се счита за действие на купувача, което недвусмислено идентифицира поръчаната стока, покупната цена, личността на купувача, начина на плащане на покупната цена и е обвързващ проект на договор за покупко-продажба за договарящите страни. Условие за валидност на поръчката е попълване на всички задължителни данни във формата за поръчка, запознаване с настоящите условия на сайта и потвърждение от купувача, че се е запознал с тези условия.
  • Веднага след получаване на поръчката, продавачът ще потвърди това получаване на купувача по имейл, на имейл адреса на купувача, посочен в потребителския акаунт или по-нататък в поръчката (само „ имейл адрес на купувача “).
  • Електронна поща означава комуникация чрез електронна поща.
  • Продавачът винаги има право, в зависимост от естеството на поръчката (количество стоки, сума на покупната цена, прогнозни разходи за доставка), да поиска от купувача допълнително потвърждение на поръчката, особено по имейл.
  • Договорните отношения между продавача и купувача се установяват с доставката на приемането на поръчката (приемане), която се изпраща от продавача до купувача по електронна поща, на електронния адрес на купувача.
  • В случай, че продавачът не може да изпълни някое от изискванията, посочени в поръчката, той ще изпрати на купувача на електронния адрес на купувача коригирана оферта с възможни варианти на поръчката и ще поиска мнението на купувача.
  • Променената оферта се счита за нов проект на договор за покупко-продажба и договорът за покупко-продажба се сключва в такъв случай само след приемане от купувача по имейл.
  • Купувачът се съгласява да използва дистанционни средства за комуникация при сключване на договора за покупка. Разходите, направени от купувача при използване на средства за комуникация от разстояние във връзка със сключването на договора за покупка (разходи за интернет връзка, разходи за телефонни разговори) се покриват от самия купувач и тези разходи не се различават от основните скорост.
  • В някои случаи продавачът ви позволява да използвате отстъпка за закупуване на стоки. За да получи отстъпка, купувачът трябва да попълни информацията за тази отстъпка в предварително определеното поле „Код на купон“ в предложението за поръчка и да потвърди с бутона „Приложи купон“. Ако купувачът го направи и отстъпката е валидна, стоките ще бъдат предоставени с отстъпката.
  1. Цена на продукта и условия на плащане

  • Цената винаги е посочена в електронния магазин, в проекта на поръчка и в договора. При несъответствие между цената, посочена за стоките в електронния магазин и цената, посочена в проекта на поръчка, се прилага цената, посочена в проекта на поръчка, която винаги ще бъде идентична с цената в договора. Като част от проекта на поръчката е посочена и цената за доставка или условията, при които доставката е безплатна.
  • Цената на стоките и всички разходи, свързани с доставката на стоките съгласно договора за покупка, могат да бъдат платени от купувача по следните начини:
  1. Наложен платеж. В такъв случай плащането ще бъде извършено при доставката на Стоките, а не при доставката на Стоките. В случай на плащане с наложен платеж, Общата цена се заплаща при получаване на Стоката;
  2. По банков път по сметка на продавача № 45145123/2010, водена в дружеството Fio Banka as (наричана по-долу „сметка на продавача“). При плащане по банков път Общата цена е платима в рамките на 10 дни;
  3. С карта онлайн. В такъв случай плащането се извършва чрез портала за плащане Stripe и плащането се управлява от правилата и условията на този портал за плащане, които са достъпни на: stripe.com/en-cz. В случай на плащане с карта онлайн, общата цена е платима в рамките на един ден.
  • Купувачът трябва да заплати покупната цена на поръчката чрез банков превод (член 4.2, буква б)) и чрез блокиране на плащането (член 4.2, буква в)), преди стоките да бъдат изпратени от продавача.
  • Заедно с покупната цена, купувачът е длъжен да заплати на продавача и разходите, свързани с опаковането и доставката на стоката в уговорения размер. Освен ако изрично не е посочено друго, покупната цена включва и разходите, свързани с доставката на стоките. Разходите, свързани с доставката на стоките, ще бъдат съобразени от продавача с изискванията на превозвача, в зависимост от естеството и обема на поръчката.
  • Продавачът не изисква депозит или друго подобно плащане от купувача. Това не засяга разпоредбите на член 4.7 от общите условия относно задължението за предварително плащане на покупната цена на стоките.
  • Продавачът има право, особено ако купувачът не предостави допълнително потвърждение на поръчката (чл. 3.8), да изиска плащане на цялата покупна цена, преди да изпрати стоките на купувача.
  • Всички отстъпки от цената на стоките, предоставени от продавача на купувача, не могат да се комбинират помежду си.
  • Ако това е обичайно в бизнес отношенията или ако е предвидено от общообвързващи правни разпоредби, продавачът ще издаде данъчен документ – фактура – на купувача относно плащанията, направени въз основа на договора за покупка. Данъчен документ – продавачът издава фактурата на купувача след заплащане на цената на стоката и я изпраща в електронен вид на имейл адреса на купувача.
  • Собствеността върху стоките преминава върху купувача само след като той заплати общата цена и приеме доставката на стоките. При плащане по банков път общата цена се заплаща със заверяване на сметката на продавача, в останалите случаи се заплаща в момента на плащането.
  1. Транспорт и доставка на стоки, прехвърляне на риск от повреда на вещи

  • Стоките ще бъдат доставени на купувача по избрания от купувача метод, като купувачът може да използва следната опция:
  1. доставка чрез транспортната компания PPL CZ sro, ID: 251 94 798, седалище K Borovému 99, Jažlovice, 251 01 Říčany.
  • Стоките могат да бъдат доставени само в рамките на Чешката република.
  • Срокът за доставка на стоката зависи от нейната наличност и избрания начин на плащане. Очакваното време за доставка на стоките ще бъде съобщено на купувача по имейл. Посоченото в електронния магазин време за доставка е ориентировъчно и може да се различава от действителното време за доставка.
  • Срокът за доставка на стоки в наличност е до 30 дни от датата на потвърждаване на поръчката от страна на продавача. В случай на избран метод на плащане чрез банков превод или платежен портал, срокът за доставка е 30 дни от датата на плащане на покупната цена от купувача. Срокът за доставка на стоки, които не са в наличност, е до 90 дни от датата на потвърждаване на поръчката от страна на продавача. В случай на избран метод на плащане чрез банков превод или платежен портал, времето за доставка е 90 дни от датата на плащане на покупната цена от купувача. Този член не изключва други договорености между страните.
  • При приемане на стоката от превозвача купувачът е длъжен да провери целостта на опаковката и стоката и при констатирани дефекти да уведоми незабавно превозвача. В случай на нарушение на опаковката, показващо неоторизирано проникване в пратката, купувачът не е длъжен да приеме пратката от превозвача.
  • Ако съгласно договора за покупко-продажба продавачът е длъжен да достави стоката на мястото, посочено от купувача в поръчката, купувачът е длъжен да поеме стоката при доставката.
  • В случай, че купувачът наруши задължението си да приеме стоката, с изключение на случаите по т. 5.4 от общите условия, това не води до нарушаване на задължението на продавача да достави стоката на купувача. В същото време фактът, че купувачът не поеме стоката, не е отказ от договора между продавача и купувача. В такъв случай обаче продавачът има право да се откаже от договора поради съществено нарушение на договора от купувача. Ако продавачът реши да използва това право, оттеглянето влиза в сила в деня, в който това оттегляне е доставено на купувача. Отказът от договора не засяга правото на възстановяване на транспортната цена, нито правото на обезщетение за щети, ако има такива.
  • Ако по причини от страна на купувача е необходимо стоките да бъдат доставени повторно или по начин, различен от посочения в поръчката, купувачът е длъжен да заплати разходите, свързани с повторната доставка на стоките, или разходи, свързани с друг метод на доставка. Данните за плащането на тези разходи ще бъдат изпратени от продавача на имейл адреса на купувача, посочен в договора, и са дължими в рамките на 7 дни от доставката на имейла.
  • Рискът от повреда на стоките преминава върху купувача в момента на приемането им. В случай на неприемане на стоките, с изключение на случаите по член 5.4, рискът от повреда на стоките преминава върху купувача в момента, в който купувачът е имал възможност да ги поеме, но поради причини от страна на купувача приемането не се състоя. Преминаването на риска от повреда на стоките означава, че от този момент купувачът е отговорен за всички последици, свързани със загубата, унищожаването, повредата или каквото и да е влошаване на стоките.
  • В случай, че видът транспорт е договорен въз основа на специална заявка на купувача, купувачът поема риска и всички допълнителни разходи, свързани с този вид транспорт.
  1. Отказ от договора

  • Купувачът потвърждава, че съгласно разпоредбите на § 1837 от Закон № 89/2012 Coll., Граждански кодекс (наричан по-долу „ Граждански кодекс “), не е възможно да се откаже от договора за покупка, наред с други неща:
  1. относно предоставянето на услуги, ако са предоставени в пълен размер; в случай на възмездно изпълнение, само ако е започнало с предварителното изрично съгласие на потребителя преди изтичането на срока за отказ от договора и предприемачът е информирал потребителя преди сключването на договора, че правото на отказ от договора изтича. като осигурява изпълнението,
  2. относно доставката на стоки, чиято цена зависи от колебания на финансовия пазар, независещи от волята на продавача и които могат да възникнат в срока за отказ от договора,
  3. относно доставката на алкохолни напитки, чиято цена е договорена по време на сключването на договора, с факта, че доставката може да бъде извършена само след тридесет дни и чиято реална стойност зависи от пазарните колебания, независимо от волята на предприемача
  4. при доставка на стоки, произведени според изискванията на потребителя или съобразени с неговите лични нужди,
  5. при доставка на нетрайни стоки или стоки с кратък срок на годност, както и стоки, които поради естеството си са били необратимо смесени с други стоки след доставката,
  6. при неотложен ремонт или поддръжка, които да се извършват на място, посочено от потребителя по негово изрично желание; това обаче не се отнася за извършването на други освен поисканите ремонти или доставката на стоки, различни от резервни части, необходими за ремонт или поддръжка,
  7. при доставка на стоки в запечатана опаковка, която поради съображения за опазване на здравето или хигиенни причини не е подходяща за връщане, след като потребителят я е счупил,
  8. доставката на аудио- или видеозапис или компютърна програма в запечатана опаковка, ако потребителят ги е нарушил,
  9. доставка на вестници, периодични издания или списания, с изключение на абонаментни договори за доставката им,
  10. за настаняване, превоз на стоки, наем на транспортни средства, хранене или ползване на свободното време, ако то трябва да бъде изпълнено съгласно договора на определена дата или през определен период,
  11. сключен въз основа на публичен търг по друг закон, на който потребителят може да присъства физически, или
  12. относно доставката на цифрово съдържание, което не е доставено на материален носител, след като изпълнението е започнало; в случай на възмездно изпълнение, ако е започнало с предварителното изрично съгласие на потребителя преди изтичането на срока за отказ от договора, потребителят е бил информиран, че правото на отказ от договора по този начин изтича и предприемачът е предоставил му с потвърждение в съответствие с раздел 1824a, параграфи 1 и 2 или раздел 1828, параграфи .3 и 4.
  • Ако не става въпрос за случай, посочен в член 6.1 или друг случай, при който не е възможно да се откаже от договора за покупка, потребителят, като лице, което купува стоки извън обхвата на своята стопанска дейност, има право да се откаже от договора без като се мотивира в срок от 14 (четиринадесет) дни :
  1. от деня на получаване на стоката,
  2. от датата на получаване на последната бройка стока, ако потребителят поръча няколко стоки в една поръчка, които се доставят отделно,
  3. от датата на приемане на последния артикул или част от доставката на стока, състояща се от няколко артикула или части,
  4. от датата на приемане на първата доставка на стоката, ако договорът предвижда редовна доставка на стоката за договорен период.
  • Оттеглянето от договора за покупка трябва да бъде съобщено на продавача чрез недвусмислено изявление (по-специално чрез използване на формуляра съгласно член 6.4 или чрез уведомление по телефона) в рамките на периода, посочен в предходния параграф
  • За да се откаже от договора за покупка, купувачът може да използва примерния формуляр за отказ в тези правила и условия. За изтегляне тук https://recentia.bg/ Купувачът изпраща попълнения формуляр на адреса на продавача или на имейл адреса на продавача, посочен в настоящите общи условия. Ако се използва примерният формуляр, продавачът ще потвърди приемането си в текстов вид без неоправдано забавяне.
  • Ако потребителят се откаже от договора, той е длъжен да изпрати или предаде на продавача, без неоправдано забавяне, не по-късно от 14 дни от деня на отказа от договора, стоката, която е получил от продавача. Достатъчно е потребителят да изпрати стоката в срока.
  • В случай на отказ от договора съгласно член 5.2 от общите условия, продавачът ще върне всички пари, включително разходите за доставка, получени от купувача, без неоправдано забавяне, не по-късно от четиринадесет (14) дни след отказ от покупката. договор от купувача, по същия начин, както продавачът от купувача е приел Продавачът също така има право да върне предоставеното от купувача изпълнение при връщане на стоките от купувача или по друг начин, ако купувачът е съгласен и не са направени допълнителни разходи за купувача.
  • Ако купувачът се откаже от договора за покупка, продавачът не е длъжен да върне получените средства на купувача, преди той да получи стоката или потребителят да му докаже, че е изпратил стоката на продавача. Ефектите са обвързани с момента на метода, който се появява първи. Моля, върнете стоките чисти, ако е възможно, включително оригиналната опаковка.
  • Ако купувачът е избрал метод за доставка на стоките, различен от най-евтиния метод, предложен от продавача, продавачът ще възстанови на купувача разходите за доставка на стоките в размер, съответстващ на най-евтиния метод за доставка на стоките, предложен .
  • Ако купувачът се откаже от договора за покупка, купувачът поема разходите, свързани с връщането на стоките на продавача, дори ако стоките не могат да бъдат върнати по обичайния пощенски път поради тяхното естество.
  • Продавачът има право едностранно да прихване претенцията за заплащане на щети, причинени на стоката, с претенцията на купувача за връщане на покупната цена. Потребителят носи отговорност пред продавача само за намалението на стойността на стоката, настъпило в резултат на боравене със стоката по начин, различен от необходимия за запознаване с естеството, свойствата и функционалността на стоката.
  • Ако заедно със стоките на купувача се предоставя подарък, договорът за подарък между продавача и купувача се сключва с условието за разваляне, че ако купувачът се откаже от договора за покупка, договорът за подарък по отношение на такъв подарък престава да бъде валиден и купувачът е длъжен да върне стоката на продавача заедно с подаръка.
  • До момента на приемане на стоката от купувача, продавачът има право да се откаже от договора за покупко-продажба по всяко време, при условие че са налице обективни причини, поради които не е възможно да се достави стоката. Продавачът има право да се откаже от договора, дори ако е очевидно, че купувачът умишлено е предоставил невярна информация в поръчката. В такива случаи продавачът ще върне покупната цена на купувача без неоправдано забавяне, без пари в брой по сметката, посочена от купувача.
  1. Права от дефектно изпълнение

  • Правата и задълженията на договарящите страни по отношение на правата от дефектно изпълнение се уреждат от съответните общообвързващи разпоредби (особено разпоредбите на раздели 1914 до 1925, раздели 2099 до 2117 и раздели 2161 до 2174 от Гражданския кодекс).
  • Продавачът гарантира на купувача, че стоките нямат дефекти по време на прехвърлянето на риска (вижте член 5.8). По-специално, продавачът е отговорен пред купувача, че в момента, в който купувачът е поел стоките:
  1. съответства на договореното от Бога описание, вид и количество, както и качество, функционалност, съвместимост, оперативна съвместимост и други договорени характеристики,
  2. стоките са подходящи за целта, за която купувачът ги изисква и с които продавачът се е съгласил,
  3. стоките се доставят с договорените аксесоари и инструкции за употреба, включително инструкции за монтаж или монтаж,
  4. дали артикулът е подходящ за целта, за която артикулът от този тип обикновено се използва, също и по отношение на правата на трети страни, правни разпоредби, технически стандарти или кодекси за поведение на дадения бранш, ако няма технически стандарти,
  5. количеството, качеството и другите свойства на вещта, включително трайност, функционалност, съвместимост и безопасност, съответстват на обичайните свойства на вещи от същия вид, които купувачът може разумно да очаква, също и по отношение на публични изявления, направени от продавача или друг лице в същата договорна верига, по-специално чрез реклама или етикетиране
  6. стоките отговарят на качеството или изпълнението на мостра или шаблон, които продавачът е предоставил на купувача преди сключването на договора,
  7. за дефект, причинен от неправилен монтаж или монтаж, който съгласно договора е извършен от продавача или на негова отговорност; това важи и ако сглобяването или инсталирането е извършено от купувача и дефектът е възникнал поради недостатък в инструкциите, предоставени за него от продавача или доставчика на цифрово съдържание или услуга за цифрово съдържание, ако става дума за вещ с цифрово Имоти.
  • Купувачът не притежава права от дефектно изпълнение, ако той сам е причинил дефекта.
  • Дефектът на вещта не е износването на вещта, причинено от обичайната й употреба.
  • Ако дефектът стане явен в рамките на една година от получаването, се счита, че стоката е била дефектна още при получаването. Този срок не тече за периода, през който потребителят не може да използва стоката, ако основателно е рекламирал дефекта.
  • Потребителят може да посочи дефект, появил се на стоката в рамките на две години от получаването. Посочването на дефект означава обявяване на дефект или обявяване как се проявява дефектът.
  • Правата срещу дефектно изпълнение се упражняват от купувача по местоживеене или място на дейност на продавача или по имейл на адреса, посочен в тези общи условия. За момент на предявяване на рекламацията се счита моментът, в който продавачът е получил от купувача волеизявление за упражняване на правата от дефектно изпълнение (когато купувачът е подал оплакване за дефекта).
  • След получаване на жалбата на имейл адреса на купувача, продавачът ще потвърди, че е получил жалбата, кога я е получил, какво е съдържанието на жалбата, начина на разглеждане на жалбата, заявен от купувача и информацията за контакт на потребителя за информиране за състоянието на жалбата.
  • Ако стоката има дефект, купувачът може да поиска отстраняването му:
  1. чрез доставка на нов артикул без дефекти,
  2. или да оправи нещата.

Освен ако избраният от купувача метод е невъзможен или непропорционално скъп в сравнение с другия. Продавачът може да откаже да отстрани дефекта, ако това е невъзможно или непропорционално скъпо, особено като се има предвид важността на дефекта и стойността, която артикулът би имал без дефекта.

  • Продавачът ще отстрани дефекта в разумен срок след посочването му.
  • Купувачът може да поиска разумна отстъпка или да се откаже от договора, ако:
  1. продавачът е отказал да отстрани дефекта или не го е отстранил в разумен срок по разумен начин,
  2. дефектът се проявява многократно (общо 3-ти дефект),
  3. дефектът е съществено нарушение на договора,
  4. от изявлението на продавача или от обстоятелствата е видно, че дефектът няма да бъде отстранен в разумен срок или без значителни затруднения за купувача.

Купувачът не може да се откаже от договора, ако недостатъкът на вещта е незначителен и се счита, че недостатъкът не е несъществен.

Ако купувачът се откаже от договора за покупка, продавачът ще върне покупната цена на купувача без неоправдано забавяне след получаване на артикула или след като купувачът му докаже, че е изпратил артикула.

  • Рекламацията ще бъде уредена, включително отстраняване на дефекта, като потребителят ще бъде уведомен за това най-късно до 30 календарни дни от упражняване на правото от дефектно изпълнение, освен ако продавачът и купувачът не са се договорили друго. Ако срокът изтече напразно, потребителят има право да се откаже от договора или да поиска разумна отстъпка.
  • Продавачът трябва да информира купувача за уреждането на жалбата, по-специално той ще издаде на потребителя потвърждение за датата и начина на уреждане на жалбата, включително потвърждение за ремонта и неговата продължителност.
  • Продавачът ще Ви информира по имейл за разглеждането на рекламацията. Ако рекламацията е основателна, купувачът има право на обезщетение за направените разходи. Купувачът е длъжен да докаже тези разходи, например с касови бележки или потвърждения на цената за транспорт. В случай, че дефектът е бил отстранен чрез доставка на нова стока, задължение на купувача е да върне оригиналната стока, но разходите за това връщане се заплащат от продавача
  • В случай на отхвърляне на рекламацията, продавачът е длъжен да предостави на купувача обосновка за отхвърлянето на рекламацията чрез комуникация по електронна поща.
  1. Извънсъдебно разрешаване на потребителски спорове

  • По отношение на купувача продавачът не е обвързан от никакви кодекси на поведение по смисъла на разпоредбите на § 1826, параграф 1, буква д) от Гражданския кодекс.
  • Извънсъдебното уреждане на потребителски спорове, произтичащи от договора за покупка, е отговорност на Чешката търговска инспекция, със седалище в Štěpánská 796/44, 110 00 Прага 1, идентификационен номер: 000 20 869, интернет адрес: adr. coi.cz
  • Европейският потребителски център Чехия, със седалище Štěpánská 44, 110 00 Прага 1, интернет адрес: http://www.evropskyspotrebitel.cz е точка за контакт съгласно Регламент (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 21 май 2013 г. относно разрешаването на потребителски спорове онлайн и относно изменението на Регламент (ЕО) № 2006/2004 и Директива 2009/22/ЕО (Регламент за разрешаване на онлайн потребителски спорове).
  • Продавачът има право да продава стоки въз основа на лиценз за търговия. Търговската проверка се извършва от съответната търговска служба в рамките на нейната юрисдикция. Службата за защита на личните данни контролира областта на защита на личните данни. Чешката търговска инспекция в определена степен контролира, наред с други неща, спазването на Закон № 634/1992 Coll. за защита на потребителите, както е изменен.
  • С настоящото купувачът поема риска от промяна на обстоятелствата по смисъла на § 1765, параграф 2 от Гражданския кодекс.
  1. Защита на личните данни

  • Продавачът е задължен по закон да защитава и защитава предоставените лични данни. Следователно продавачът използва различни ефективни технологии за сигурност, за да защити личните данни от неоторизиран достъп или използване.
  • По-подробна информация относно защитата на личните данни можете да намерите в Политиката за защита на личните данни тук: https://recentia.bg/
  1. Заключителни разпоредби

  • Ако връзката, установена с договора за покупка, съдържа международен (чуждестранен) елемент, тогава страните се съгласяват, че връзката се урежда от чешкото право. Това не засяга правата на потребителите, произтичащи от общообвързващи правни разпоредби.
  • Цялата писмена кореспонденция ще се доставя по електронна поща. Електронният адрес на продавача е посочен в идентификационните данни. Продавачът ще достави кореспонденция на адреса на електронната поща на купувача, посочен в договора или чрез който е осъществена взаимната комуникация.
  • Ако някоя разпоредба от правилата и условията е невалидна или неефективна, или стане такава, невалидната разпоредба ще бъде заменена от разпоредба, чието значение е възможно най-близко до невалидната разпоредба. Невалидността или неефективността на една разпоредба не засяга валидността на останалите разпоредби. Промените и допълненията към договора за покупка или условията изискват писмена форма.
  • Договорът може да бъде променен само въз основа на нашето писмено съгласие. Въпреки това, продавачът има право да променя и допълва тези общи условия, но тази промяна няма да засегне вече сключени договори, а само договори, които ще бъдат сключени след датата на влизане в сила на тази промяна
  • В случай на непреодолима сила или събития, които не могат да бъдат предвидени (природно бедствие, пандемия, оперативни повреди, прекъсвания на подизпълнители и др.), продавачът не носи отговорност за щети, причинени в резултат на или във връзка със случаи на непреодолима сила, и ако непреодолимата сила продължи повече от 10 дни, продавачът и същевременно купувачът имат право да се откажат от договора.
  • Договорът за покупко-продажба, включително условията, се архивират от продавача в електронен вид и не са достъпни.
  • Приложението към общите условия се състои от примерен формуляр за отказ от договора за покупка и примерен формуляр за рекламация на купувача.
  • Информация за контакт с продавача: адрес за доставка Rybářská 614, 753 61 Hranice 4-Drahotuše, имейл адрес info@recentia.bg
Бърза доставка

Изпращаме всеки работен ден

Българска компания

Ние сме българска компания със склад в България

Връщане на стоки

Можете да върнете стоките в рамките на 14 дни

Гаранция за удовлетвореност

Продуктите се проверяват от клиентите